Kretsstämma torsdag 6 augusti 2020 digitalt

Alla medlemmar i Naturskyddsföreningen Höga Kusten-Ådalarna inbjuds härmed till årsmöte (kretsstämma) den 6 augusti 2020 kl 19 – 20. På grund av det rådande läget med risk för smittspridning kommer årsmötet att hållas digitalt via dator och mötesprogrammet Zoom. För att kunna delta i mötet måste man anmäla sig i förväg och får då ett mail med en länk som berättar hur man gör för att logga in på mötet. Du som inte har tillgång till dator kan ansluta per telefon till mötet.

Anmälan senast 30/7 till christer.borg@alvraddarna.se, eller telefon 070-684 74 31.

Du som är osäker på hur Zoom fungerar kan kontakta maria.danvind@naturskyddsforeningen.se, eller på telefon  073-275 17 36.

Verksamhetsberättelse